Thursday, August 13, 2009

HAPPY BIRTHDAY TO NANA

Last Saturday 08/08/2009, kami celebrate birthday Nur Adreena Sofea yg kedua tahun. Cam biaselah....semua makanan kami tempah jer sebab aku nie belum ada keyakinan nak masak utk bagi org selain suami & anak-anak makan. Menu aku biase-biase jer tapi yg penting semua makanan dapat pujian sedap. Majlis nie pun aku buat secara sedehana. Ramai jugak sahabat-handai, sanak saudara & jiran tetangga yg datang. Majlis kali nie kami buat sekali dgn bacaan tahlil utk arwah bapa mertua aku & juga doa selamat utk company kesayangan aku, mudah2an rezeki aku & kengkawan masih di situ & company makin sukses. Berbanyak terima kasih pada Kak Zai, pd Wan yg dtg dgn Mee Jawa, Liz, Apy, Ayu, kak Pae & family & kengkawan lain, pada En Din yg sudi utk bacakan doa serta pada family aku yg banyak menolong aku sehingga berakhirnya majlis. Tidak lupa juga pada Achik Jan, kaklong & Nurul yg sama2 turun padang membantu.

Majlis kali nie aku buat kat Pandamaran, tempat tinggal baru kami. Sayangnya, mak mertua aku lak ade kursus mandikan jenazah. Anyway...majlis berjalan dgn meriahnya walaupun dlm cuaca yg sgt panas. Maklum jelah cuaca kat Pandamaran memang camtue. Aku harap tujuan & niat aku utk mengadakan majlis kali ini tercapai & segala hajat tertunai. Sekali lagi ucapan terima kasih yg tak terhingga pada semua yg hadir.........


Mak Ngah mereka tgh busy nak agihkan kek birthday kat tetamu. Yg si Nana laks taknak berpisah ngan kek dia.

Ketiga-tiga anak aku berebut-rebut nak potong kek. Si Abg lagi sempoi, nak dihempoknya kek Nana.......

Birthday gurl nie makan kek sampai 4 kali tambah....sedap sgt kot.

Si kakak ngan Nana bergaun merah. Walaupun nie birthday Nana tapi aku kena gak beli utk Aleesa, kalu tidak mahu mengamuk. Budak dah besar & dah faham.

No comments: