Wednesday, June 17, 2009

WAN HAMIZAH DAH BERSALIN.....

Semalam 17/06/09 kul 4.30pagi, Wan selamat melahirkan seorang baby lelaki seberat 2 kg kat Hospital Sg Buluh. Ya Allah....bertapa terujanya aku mendengar perkhabaran itu drpd si bapa, Hafiz Nasoha. Aku bukan ape, cuma tumpang gembira sbb Wan nie dah aku anggap cam adik aku sendiri sbb kami dah berkawan dari kecil sampai masing-masing dah berkeluarga. Dia nie sebaya Angah, adik aku yg kedua. Lagi pun sepanjang proses kehamilan, Wan nie ade macam-macam masalah samada mental & fizikal. Time nak bersalin nie pun tak ikut jadual sbb terawal 1 bulan.
Isnin 15/06/09 ari tue dia gie check up kat HBTAR jumpa doktor pakar pastu doktor bagi tau yg air ketuban dia kurang so doktor suruh dia bersalin cepat & kena admit ari tue jugak. Punya la panik minah nie sbb kena paksa bersalin tambah lak ade lagi brg keperluan yg dia belum beli. Sempat gak aku bagi kata semangat kat minah nie. Lame gak dia tunggu nak bersalin sampai 3 kali masuk ubat, akhirnya berjaya juga dia bersalin normal.
Tahniah aku ucapkan pada Wan Hamizah & suami tercintanya Hafiz Nasoha. Semoga Wan tak serik utk hamil lagi. Lepas nie ade geng la Adam Iskandar......


Baby Wan kecil jer sbb tak cukup bulan. Tapi kalu nengok jarinya, besar & panjang-panjang.

Inilah Wan Hamizah bersama putera sulung kesayangan beliau.......

Inilah putera yg Wan kandung selama nie. Ade iras bapa nyer......boleh jadi peneman bapa nyer yg kaki bola.....

1 comment:

Mr. Mrs Zaidi Diaries said...

by wan muka jawa tu.. ikut pak nye... putera tu bagus2 anak sulong lelaki.. next time produced lain pompuan lak...