Wednesday, June 17, 2009

BOWLING SATANG.....

Jumaat lepas 12/056/09, Satang buat perlawanan bowling dengan Bahagian Perolehan KEMENTAH lepas waktu pejabat . Perlawanan yang berlangsung di Flamingo Ampang betul-betul menguji kesabaran aku & En Tapa. Mana taknya....kami tersangkut dalam kesesakkan jalanraya hampir 2 jam setengah. Aku dah rase nak patah balik jer sbb acara kul 8.30pm, aku kul 8.00 still sangkut kat Cheras. Yang paling kesian ialah En Tapa & bebudak. Harap-harap Satang akan buat tournament bowling nie kat are Klang atau PJ paling jauh pun.
Anyway...ini adalah kali ketiga aku menjejakkan kaki ke Flamingo Ampang sbb mase aku baru masuk Satang tahun 2004, Satang ade buat tournament bowling gak kat sini dulu. Mase tue aku bujang lagi...dan bukan aku sorang jer yg bujang, Wana pun ade sekali. Kali kedua mase temankan En Tapa ambil exam utk jawatan pegawai kerajaan. Exam dah lulus tapi lum ade rezeki utk berkhidmat dlm organisasi kerajaan.
Ini lak adalah kali ketiga & we all enjoy gak dgn tournament yg diadakan. Kakitangan Bahagian Perolehan KEMENTAH pun friendly. Memang baik, peramah & mesra diorg nie. Aku lak takleh tunggu lame sbb budak-budak dah letih dan jam dah menghampiri kul 12.00 tgh mlm. Aku tak amik gambar ngan rakusnya sebab sibuk & fokus pada permainan aku yg mane lawan aku semua hebat-hebat belaka. Ape kate layan jer gambar ape yg ade nie......


Nie pun org Satang gak. Kak Yan ngan Kak Ani nie tak main cuma jadi pari-pari jer.....

Cam biaselah kalu ade ape-ape aktiviti Satang tak sah kalu budak berdua nie takde sbb depa nie duk kat PR Department, nak tak nak kena terlibat same......yang kecik tue takde kena mengena ngan ini cerita. Itu watak tempelan jer......


Nampak tak huruf Y.....tue ler name aku. Cuba nengok markah nyer......tak berapa nak memberangsangkan sbb nie adalah game yg terakhir aku, game yg lain hancus......

No comments: