Sunday, June 7, 2009

Gedik Santai..........

Sekembalinya mak dari Mekah 16/05/09 ari tue, kami buat kenduri tahlil utk arwah abah mlm tue juga. Ramai betul org masjid & sanak saudara dtg. Mlm nie jugak kami sekeluarga pindah kat umah mak. Cuma pindah badan je, brg-brg still ade kat umah kami. Bukan nak cerita sgt cuma nak kongsi beberapa gambar yg aku ambil mlm tue.......jom kita ushar.......

Aku minat betul ngan budak nie sbb dia cubby cam Aleesa & yg buat dia sgt cute ialah potongan rambut. Kulit dia pulak putih kemerah-merahan. Budak nie anak angkat makcik Sarena. Entah ape namenya aku pun dah lupa.....

Sekali nengok cam adik beradik jer budak berdua tue. Yg belakang tue pulak ialah Baby(nama betul aku tak sure), anak kandung makcik Sarena, anak tunggal lagik. Kira sepupu Mus sbb bapak dia, abg pada mak Mus. Dia nie sebaya ngan Mus & dah belajar sampai ke Rusia. Mak kata, dulu makcik nak jodohkan baby nie ngan Mus tapi mak taknak anak dia kahwin sedara. Bagusnya si baby nie tak sombong.....


Yg dua gediks nie saje aku snap gambar bersama sbb muka dia org dah nak sama. Si Nana ngan Uchu Nurul dia.....Kalu kate anak Nurul pun org akan percaya sbb memang ade rupa Nurul. Siap lagi dapat gelaran Nurul Junior lagi. Inilah Adik bongsu En Tapa, Nurul Aini. Pernah dulu, si Nurul nie hantar En Tapa gie keje sbb dia nak pinjam kete En Tapa. Sampai depan opis terus jadi gosip hangat sbb depa ingatkan pompuan yg hantar En Tapa pagi tue aweks dia. Aku pun join gosip diaorg tue sbb mase tue En Tapa tak berapa nak handsome bergaya. Bila En Tapa declare yg hantar dia pagi tue adik dia lagi bertambah tak percaya lak diaorg sbb dulu En Tapa tak macam sekarang. Tak Handsome langsung, pastu kurus kering macam mat pit......

No comments: