Wednesday, June 17, 2009

Adam Iskandar Lagi....

Dari sehari ke sehari aku nak update story about Adam Iskandar, my hero. Entah nape aku takde mood utk menaip....Hari nie aku gagahkan juga jari jemari aku utk menaip cerita tentang Adam yg makin hari makin lasak. 2 Mei ari tue, dengan rasminya Adam dah pandai berjalan. Bukan main suka dia sbb dah dapat kaki maka makin lasak dia bergerak. Aku lak makin tension coz dia bergerak sgt pantas dan aku yg sedang membesar ngan jayanya terpaksa berlari utk mengejar dia. Asal bukak jer pintu umah maka dialah org pertama yg keluar dan bila aku kejar, dia ingat aku nak main ngan dia. Ade sekali tue sampai menangis aku dibuatnya sbb aku terlalu penat nak mengejar dia yg seminit pun takleh duduk diam. Anyway.....aku bersyukur krn ketiga-tiga anak aku cukup fizikal & mempunyai mental yg sihat. Inilah Adam Iskandar aku...walaupun selasak mana dia, walau senakal mana dia, dia tetap buah hati aku, anak lelaki aku........dan aku tak serik utk mengandungkan anak lelaki seramai mana yg boleh.......


Ini adalah gambar yg terbaru aku ambil ari Sabtu 20/06/09 masa kenduri umah ummi. Kacak tak 2 hero aku nie.....


Bukan main seronok dia naik basikal yg kakak dia kayuh.....

Masa nie dia tgh syok tido kat umah nenek Timah dia....maklumlah sofa baru nenek....


Cuba nengok tiga2 gambar nie....memang lasak....baru 10 bulan mase aku ambil gambar nie, dia dah sibuk nak kayuh basikal Aleesa.....


Video nie diambil mase kenduri arwah atuk Latib dia, masuk hari yg kedua

No comments: