Tuesday, March 31, 2009

Tagging Game-Gambo Preggy Timeeee..(layan ko Wana)

Sebenarnya aku nie tak suka sgt bergambo mase tgh pregnant sbb aku sgt tembam & gemuk. Bila pregnant jer, maka akan effect satu badan termasuk muka. Semuanya akan bengkak dan tembam.....Tak byk gambo yg aku ade mase pregnant sbb lepas ambil gambo, nak nengok, lagi satu masalah.....................Silalah nengok keadaan aku sewaktu hamilkan Adam Iskandar.........

Nie mase aku jadi model Angah yg berhajat sgt nak model pregnant sbb dia berkenan sgt ngan perut aku.......(pesanan utk Angah...mane gambo yg selebihnya????)


Nie lak En Tapa yg ambil mase aku tgh siap-siap nak kuar...Mase nie tgh sarat sangat...tunggu time jer rasenyer...tak sanggup aku nak nengok gambor-gambor nie..........

1 comment:

Mr. Mrs Zaidi Diaries said...

oi kire oklah tu .. anak ko no 3 beso tu.. aku ni anak no 1 dah besooo cam skang ni.. sapo nak jawab?