Tuesday, March 31, 2009

Kejohanan Bowling HICOM

Hari Ahad 29/03/09 yg lepas, Hicom Teck Seng telah menganjurkan kejohanan bowling kat Sunway Pyramid. Kali nie En Tapa masuk sebagai peserta, kalau tak dia yg paling sibuk ke hulu ke hilir sebagai AJK. Ramai betul staf HICOM yg dtg bawak keluarga termasuk makwe & pakwe masing-masing. We all sampai dlm kul 10.30am sbb En Tapa still AJK kelab rekreasi. Acara dia org start lambat lebih kurang kul 12.30pm sbb sebelum tue org-org PROTON pun ade buat tournament bowling kat situ. Anyway...aku enjoy betul ngan cara company En Tapa menghargai staf. Dulu....suatu waktu dahulu, company tempat aku berkerjaya pun ade buat camnie tapi sekarang aku & teman-teman seperjuangan terpaksa belajar memahami yg company aku sedang dlm proses pemulihan. Semoga company aku selamat pulih & kembali lebih maju berbanding dahulu...almaklumlah itulah tempat aku mencari rezeki & disitulah juga aku bertemu jodoh ngan En Tapa. Ok-lah.....ape nak touching2 nie.......marilah kita layan gambo........


Ini adalah antara pemenang-pemenang yg bertuah. En Tapa cuma menang sorak drpd anak-anak jelah.....

Aku ngan pari-pariku yg kuat bagi sokongan moral pada ayah dia org. Kelakar pun ade sbb siap bg komen bila ayah baling tak betul...

Si pari-pari bersama ayah tercinta.............

Si Abg yg tak faham ape-ape..........Baru bangun tido nie.....

Kakak sibuk suruh aku shoot gambar dia yg tengah pose cam tue. Tgh Perasan cun ler tue......

Si pari-pari berkasih sayang. Semoga ianya kekal sampai bila-bila....AMIN!!!!!!

2 comments:

dzi said...

sweet lah minahz2 tu wei
kasut abg mcm kenal lah
hehehhehee

areyuz said...

Kasut yg aku rase stailor kalu dia pakai............suker tul aku nengok!!!!!!!!!!!!!