Thursday, April 2, 2009

Sambutan Maulidur Rasul

Semalam 2/04/09, company tempat aku bekerjaya ada buat Sambutan Maulidur Rasul. Walaupun agak terlewat tapi kami semua tetap menymbutnya ngan penuh semangat. Acara dimulakan pada pukul 11.30am dgn bacaan surah Yasin dan diikuti dgn selawat ke atas nabi. Selepas tue kami semua berpeluang mendengar ceramah yg telah disampaikan dengan jayanya oleh Ustaz Dzulkarnain yg kita boleh lihat orgnya kalau buka tv, channel Astro Oasis dlm rancangan Kalam Suci. Tak bosan langsung bila dengar ustaz nie punya ceramah. Anyway...yg penting kesedaran perlu ada selepas mendengar ceramah sbb kita haruslah menuju ke arah kebaikan. Betul tak kengkawan......Alhamdullilah.......
Selain itu, aku ade gak beberapa photoshoot yg tidak ada dlm blog Angah........(nak jugak)....Jom layan kemesraan kami.........





Time nie kami tgh tunggu tukang baca doa ngan beberapa org big boss yg lum sampai. Maklum jerlah, kami pantang jumpa kamera...............

Ha......buat julung-julung kalinya gambar kak Ros(secretery Dato' EC) yg memakai tudung dan berbaju kurung ala-ala muslimah sejati terakam oleh lensa kamera aku.......

Dia org nie pantang nampak kamera, macam ade satu penyakit yg menyerang bila lensa kamera terarah pada dia org......ia dipanggil sawan gambar......
Cuba nengok pose aku tue, ade tak ala-ala kak Sheila Rosli. Dulu akak terkenal ngan gelaran 'Akak Rambut Ketak' , now tidak lagi dik.................

Angah dimana................Angah dimana-mana........

Jamuan makan telah disediakan oleh En Razak(Admin Department). Nasi beriani daripada Restoran Sri Keningau.......

Ini adalah suasana dlm tempat kami berkumpul utk meraikan majlis tersebut. Ini area lelaki yg berada dlm barisan depan. Semangat betul dia org nie ngan baju melayu, siap bersampin...

Ini adalah area kaum Hawa yg tak seberapa bilangannya di Satang.

2 comments:

dzi said...

hehehehee... ade lagi gambo gue rupenye.

Zaida Z said...

napa gambo saya tak de ye? :)