Friday, March 6, 2009

Fatin Dah Bersalin....

Time lunch.... aku, Wan & Liz gie nengok Faten yg dah selamat melahirkan anak sulungnya kul 9.03 pagi di Hospital Bersalin Razif kat Andalas Klang. Time kami sampai Faten ketiduran maybe penat selepas melalui detik-detik cemas & sukar saat melahirkan seorg puteri seberat 2kg lebih. Panjang perbualan kami yg berkisar pengalaman berada dlm bilik bersalin. Pastinya Safar yg temankan Faten time dlm bilik bersalin tue dan yg paling mengujakan apabila Faten bagi tau yg Safar sendiri potong tali pusat anaknya. Untung Safar kuat semangat sbb time aku bersalinkan Nana, memang En Tapa sentiasa disisi tapi time Nana dah keluar dia terjelepuk kat tepi dinding sbb dia dah lemau temankan aku 5 jam dlm bilik bersalin. Si Wan lak teruja mendengar pengalaman Faten sbb lepas nie giliran dia. Anyway...taniah buat Faten & Safar. Lepas nie bolehlah kita kongsi citer pasal anak.........Jom ushar gambar yg aku snap tadi.........

Rupa-rupanya Faten memang tgh tunggu kami datang sbb dia tak larat nak bangun makan.

Tidur menga'nga anak si Faten nie...penat tul budak nie ngalahkan mak dia..............


Inilah puteri sulung Faten & Safar. Amacam kengkawan...ade rupa sape agaknya baby nie?????????????


Inie bukan anak Faten, aku pun tak tau anak saper cuma aku snap gambar baby nie sbb dia dah pandai hisap jari telunjuk padahal baru sehari dia keluar dari perut mak dia.............comey tul.......anak sapa la nie.......pandai pulak dia keluarkan jari dia jer dari bedung tue.

No comments: