Wednesday, February 4, 2009

JOM KITA LAYAN GAMBAR ADAM ISKANDAR

Betul kate org, anak-anak tue adalah racun dan mereka juga penawar. Aku harap, anak-anak aku adalah madu dan penawar utk kami. Sewaktu mula-mula dapat Aleesa, aku teruja sgt sbb pengalaman pertama melahirkan anak. Waktu dpt Nana lak, teruja sgt sbb ada En Tapa disisi. Bila dapat Adam lak aku lagi teruja sbb anak lelaki. Nama Adam Iskandar nie pun aku dapat mimpi waktu mengandungkan Aleesa. Aku ingat, aku mengandung anak lelaki jadi aku berura-ura nak letak nama tue. Mcm org lain juga...tak lengkap kalu anak takde sepasang. Yelah..yg mane ada anak lelaki jer..teringin nak anak pompuan....begitulah sebaliknya....Bukan tak bersyukur cuma nak merasa melahirkan, membesarkan dan menerima menantu. Nak gak aku membuli menantu pompuan...he..he...he....Walau apapun yg berlaku aku tetap bersyukur kehadrat Ilahi yg telah mengurniakan aku anak yg comel, sihat tubuh badan dan otak. Kalu korang nak tau..Adam nie anak mak sbb itulah perkataan pertama yg keluar dari mulut dia setiap kali menangis walaupun di pujuk oleh ayahanda tercinta. Anak dara aku yg dua org tue belajar sebut perkataan ayah dulu.....
Inilah buah ati pengarang jantung kami...Semoga kekal berkasih sayanglah mereka bertiga selama-lamanya....AMIN!!!!

Abg nie kalu dah penat kat mane-mane pun boleh layan tido.....

Tgh syok nengok kapal kat Tanjung Harapan......

Nie jersi baru abg....aku ingat nak beli jersi lain selain dari MU, saje nak menyakitkan ati ayah dia yg fanatik MU tapi tak sampai ati nak buat anak ngan ayah bermusuh.....he...he..he...

Nengok ler muka tak paham si abg nie....


Nie mase kat kenduri kahwin cucu Cik Com....Adam tgh makan oren

Nie lak mase kat Klinik Kesihatan Sg Udang. Time nie nak check-up jer......








No comments: